GLC300E COUPE AMG PLUS 2022

כל האיכויות העיצוביות של מרצדס במרכב פנאי קומפקטי עם יחידת הנעה היברידית חדשנית. מרצדס GLC Plug-in Hybrid משדר יוקרה, חדשנות וקשיחות, עם גריל מעוצב, כונסי אוויר גדולים וחישוקי ”18 מעוצבים. העיצוב המרשים יוצא נשכר מקו עיצוב חיצוני Off-Road, מדרגות צד, מתלי שטח מוגבהים, תאורת LEDקדמית ואחורית, חלונות אחוריים כהים וסופיות מפלט מדומות בגימור כרום. תא הנוסעים המרווח והמפואר כולל קו עיצוב פנימי AMG או Exclusive, לפי רמת הגימור, ריפודי ARTICO, חיפוי ARTICO ללוח המחוונים, גימור עץ, הגה בחיפוי עור, לוח מחוונים דיגיטלי ”12.3, חבילת תאורה פנימית ותאורת אווירה פנימית 64 גוונים.

ביצועים מעולים, שפע של כוח זמין בכל מצב וצריכת דלק נמוכה – רק יחידת הנעה היברידית מתקדמת כזו של מרצדס GLC Plug-in Hybrid יכולה לאפשר את השילוב הזה. יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים לצד מנוע חשמלי רב עוצמה עם הספק משולב של 320 כ”ס ומומנט משולב אדיר של 700 ניוטון-מטר. המנועים משודכים לתיבת הילוכים 9G-TRONIC מתקדמת בעלת תשעה יחסי העברה ולמערכת הנעה כפולה, ובעזרת כל אלו ה-GLC 300 e 4MATIC מאיץ למאה קמ”ש תוך 5.7 שניות בלבד ועד למהירות מרבית של 230 קמ”ש.

מרצדס GLC Plug-in Hybrid מצויד בחבילת אבזור ייעודית עשירה הכוללת בין השאר: חלון גג עם פתיחה חשמלית,  חיישני חניה היקפיים ומצלמות 360 מעלות, סייען חניה אקטיבי בניצב או במקביל, מושבי נהג ונוסע חשמליים ומחוממים עם חבילת זכרונות, פתיחה וסגירה חשמלית לתא המטען ללא מגע יד, מערכת מידע ובידור עם ממשק MBUX ומסך “10.25, מנופי העברת הילוכים מההגה, בורר מצבי נהיגה, חיישני אור וגשם ועוד.


מרצדס GLC 300 e 4MATIC מצוייד בטכנולוגיות חדשניות עם יחידת הנעה היברידית-נטענת וממשק משתמש MBUX פורץ דרך. מערכות הבטיחות המהוות חלק מהאבזור הסטנדרטי שלו, הן מהמתקדמות בעולם וביניהן מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, התרעת שטחים מתים עם זיהוי רכב דו-גלגלי ופונקציית Exit Warning המזהירה מפני פתיחת הדלת לתנועה ומערכות בטיחות מתקדמות נוספות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!