SEAT ATECA XP PLUS 2022

סיאט אטקה היא רכב הפנאי המשפחתי לנהג שלא מוכן להתפשר על ביצועים וסטייל. גריל קדמי מודגש ועם זהות ברורה בזכות תאורת יום LED שאי אפשר לפספס. חישוקי סגסוגת מעוצבים, גג היוצר פרופיל חזק ועוצמתי עד לפנסי ה-LED מאחור בעלי חתימת האור הייחודית. כל האופי והכיף של סיאט ב-SUV מודרני.
סיאט אטקה מצויד במנוע TSI חסכוני ועוצמתי בנפח 1.5 ליטר עם תפוקה של 150 כ״ס ומומנט מרשים של 25 קג״מ תמיד יהיה לכם עוד כוח בכל מצב שתצטרכו.

סיאט מובילה את החזית הטכנולוגית, עם תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים המתאימה את הכוח בדיוק בכל תרחיש בכביש. דיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה, XDS וגם תמיכת אחיזה דינאמית יבטיחו התנהגות כביש מחודדת וחווית נהיגה נמרצת בכל תנאי הדרך. רשימת אבזור הנוחות והבטיחות עשירה במיוחד וכוללת גם מאפייני בטיחות מתקדמים כגון התראה על אי שמירת מרחק, בלימת חירום אוטונומית, בלם חניה חשמלי, ניטור עייפות נהג ועוד. חבילת אבזור עשירה במיותד עם תאורת LED מקורית, מולטימדיה מתקדמת עם מסך מגע צבעוני 25.8 אינץ׳ וממשק LINK FULL המצויין של סיאט. אפילו תאורת אווירה, מרכב מוגבה ופנאלים חיצוניים להגנה משריטות. סיאט אטקה מציעה את החבילה המושלמת למשפחה וגם למי שאוהב לנהוג.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!