TOYOTA CHR ACTIVE 2021

Toyota C-HR החדש מציג סגנון ייחודי המביא עמו דינמיות חדשה וחושניות לשוק הקרוסאובר, ומשלב בין מרכב עליון דומה לרכב קופה לבין בסיס עוצמתי של רכב פנאי.

מכל זווית, השילוב של צורות מלוטשות דמויות אבני חן עם משטחים זורמים ופרטים המשולבים באלגנטיות יוצר ב-Toyota C-HR  איזון עדין בין דייקנות לחושניות. חזית הרכב מציגה התפתחות נוספת בזהות העיצובית Under Priority את Keen Look של טויוטה. סגנון הקופה של Toyota C-HR  מועצם על ידי ידיות דלתות אחוריות סמויות המשולבות בתוך קורת C והמראה העוצמתי של קו הגג המשתפל לספוילר אחורי אווירודינמי גדול כחלק ממסגרת השלד, החיוני למראה מהיר ודינמי כחלק מהעיצוב.אורכו 4,360 מ”מ, רוחבו 1,795 מ”מ וגובהו 1,555 מ”מ (בגרסה ההיברידית) ובסיס הגלגלים שלו הוא 2,640 מ”מ. בסקאלה העליונה של הסגמנט.

המערכת ההיברידית של ה- Toyota C-HR  כוללת מנוע בנזין 1.8 ליטר במחזור אטקינסון. תפוקת מנוע מרבית של 98 DIN/ ‏72 קילוואט כוח סוס מסופקת ב- 5,200 סל”ד עם מומנט שיא של 142 ננומטר ב-3,600 סל”ד. בהשוואה לדור השלישי של הפריוס, הדגם עבר שינוי הנדסי מוחלט כדי להעניק חיסכון משמעותי בדלק. השליטה בזרימת הגז, הבעירה, הקירור והדטונציה שופרו כולם ונעשה שימוש יעיל הרבה יותר במחזור גזי פליטה.

בנוסף, עדכונים לתוכנת המערכת ההיברידית מאפשרים לקרוסאובר Toyota C-HR להסתמך יותר על ההנעה החשמלית שלה, ומאפשרים לה להאיץ בטווח סיבובי מנוע נמוך. התוכנה אפשרה גם להגדיל את טווח המהירות של המנוע החשמלי (הטווח שבו ניתן להשתמש אך ורק במנוע החשמלי) ב-60% בהשוואה לפריוס מהדור השלישי. משמעות הדבר היא פחות תלות במנוע הבנזין במהירויות גבוהות וחיסכון משופר בדלק.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!