MERCEDES GLE350D EXCSLUSIV AMG 2021

מרצדס GLE החדש הוא בעל ממדים גדולים מאלו של קודמיו, הוא משלב באופן הרמוני בין פנייה לרגש ולשכל ומצליח לשמור על עוצמה יוצאת דופן. בסיס הגלגלים שלו הוארך, ויחד עם סרחי העודף הקצרים ובתי הגלגלים המודגשים, נוצר רושם של קשיחות יוקרתית. שתי חופות הכוח במכסה המנוע מרמזות על העוצמה שמסתתרת מתחתן, והגריל בעל העיצוב המלוטש מקנה ל-GLE נוכחות עוצמתית שלא ניתן להתעלם ממנה. למראה המרשים תורמים גם חישוקי ”19 גדולים או “20 בחלק מרמות הגימור (עם אופציה של עד “22) מדרגות צד מאלומיניום, קשתות בגג וחבילת כרום חיצונית. סביבת הנהג ב-GLE חדשה לחלוטין והיא כוללת עתה שני מסכי ”12.3 צבעוניים – האחד כלוח המחוונים והשני משמש לשליטה במערכות הרכב. ב-GLE החדש מותקן ממשק המשתמש המהפכני של מרצדס MBUX בגרסתו החדישה ביותר, והוא כולל כארבעים פונקציות חדשות, בתוכן האפשרות לתפעול באמצעות מחוות עם MBUX Interior Assist האופציונלי. הטכנולוגיה המתקדמת מהצד האחד משתלבת באופן הרמוני עם החומרים האיכותיים בתא הנוסעים כמו דיפוני Anthracite open-pore oak wood וריפודי ARTICO מהצד האחר, ליצירת חוויית נהיגה יוצאת דופן ותחושה מודגשת של Well Being לכל יושבי הרכב.

למרצדס GLE 350d יחידת כוח מתקדמות, חזקה ויעילה עם מנוע חדש לחלוטין, בתצורת 6 בוכנות בטור. המנוע המתקדם הוא בנפח 3.0 ליטרים ומספק 272 כוחות סוס ומומנט אדיר של 61 קג”מ כבר מ-1,200 סל”ד נמוכים במיוחד. המנוע משודך לתיבת הילוכים מתקדמת 9G-TRONIC עם תשעה יחסי העברה, והביצועים מעולים עם תאוצה למאה קמ”ש לתוך 6.6 שניות בלבד ומהירות מרבית של 230 קמ”ש. בשטח, השילוב בין יחידת הכוח המרשימה ותיבת ההילוכים הכוללת מצב “שטח”, לבין מערכת ההנעה הכפולה הקבועה, מבטיח ביצועים מעולים בכל תנאי דרך.

מרצדס GLE 350d נוח, מרווח ומפנק יותר מאי-פעם. הודות להארכת בסיס הגלגלים, חלל הנוסעים גדל ביחס לדגם המוחלף וכעת, לראשונה בפלח זה, מציעה מרצדס אפשרות לשבעה מושבים כאשר שני המושבים האחוריים הינם בגדול מלא ויאכלסו אדם בוגר בגובה של עד 1.80 מטרים בנוחות. חבילת האבזור הסטנדרטי כוללת בין השאר גג פנורמי נפתח, חיישני חניה היקפיים עם סייען חניה אקטיבי, כניסה והתנעה ללא מפתח, סגירה חשמלית לתא המטען, בקרת אקלים מפוצלת (בחלק מרמות הגימור עם שליטה מהשורה השנייה), מושבי נהג ונוסע חשמליים, וכמובן מערכת השמע והתקשורת עם ממשק המשתמש המהפכני MBUX. ברמות הגימור הגבוהות Premium ו-AMG Line, חבילת האבזור כוללת בנוסף גם מצלמות היקפיות ופתיחת תא מטען ללא מגע יד. בשתי רמות גימור אלו, מרצדס GLE החדש מצוייד במערכת מתלי אוויר AIRMATIC שמבטיחה נוחות נסיעה מעולה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!