GLC 200 COUPE

מרצדס GLC200 Coupé החדש מביא את השילוב בין ספורטיביות של מכונית קופה לבין שימושיות של SUV לרמות חדשות וגבוהות יותר מאי-פעם.GLC Coupé החדש הוא הרכב המושלם עבור אלו שיודעים להעריך עיצוב מרהיב וטכנולוגיה פורצת דרך, וחושקים בחופש האולטימטיבי.\

מנוע הטורבו-בנזין בנפח שני ליטרים של מרצדס GLC200 Coupé מציע 197 כוחות סוס ומומנט שופע של 32.6 קג”מ, כבר מסל”ד נמוך. המנוע משודך לתיבת 9G-TRONIC בעלת תשעה יחסי העברה והכוח עובר לסרן האחורי לטובת חוויית נהיגה דינמית ומהנה עם תאוצה למאה קמ”ש תוך 7.9 שניות ומהירות מרבית של 218 קמ”ש. הדגם החדש מצויד בנוסף גם במערכת EQ Boost שהיא מערכת חשמלית 48V שנכנסת לפעולה במקרה הצורך ומספקת 13 כ”ס ו-1.63 קג”מ נוספים של ביצועים.

מפרט האבזור העשיר של מרצדס GLC200 Coupé החדש מבטיח הנאה, נוחות ורוגע בכל נסיעה עם מושבי נוחות קדמיים חשמליים ובעלי זיכרונות, גג שמש, בקרת אקלים עם יציאות מיזוג מאחור, מצלמת נסיעה לאחור עם פסי הכוונה, תא מטען עם פתיחה חשמלית, בורר מצבי נהיגה, תאורת אווירה ועוד ועוד. ממשק המשתמש MBUX כולל מסך מגע איכותי בגודל “10.25 וגם משטח מגע Touchpad חדש לשליטה במערכות הרכב. פתרונות חכמים כמו קיפול של המושבים האחוריים למצב שטוח בלחיצת כפתור ותאי אחסון מקוריים הופכים את מרצדס GLC200 Coupé לשימושי במיוחד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!