GLE350de Coupe AMG FLT 2022

למרצדס GLE 350de 4MATIC Coupé מרכב פנאי-קופה יוקרתי ואגרסיבי בעל עיצוב מחודד ומרשים. מדרגות צד מאלומיניום תורמות למראה קשוח ואילו חבילת כרום חיצונית, חישוקי ”21 גדולים* וחבילת עיצוב חיצוני AMG Line* מדגישה את היוקרתיות ואת הדינמיות של הדגם. תא הנוסעים המפואר כולל ריפודי עור (Nappa ברמת גימור AMG Line PLUS), גימור עץ, תאורת אווירה ב-64 גוונים,

מרצדס GLE 350de 4MATIC Coupé מצויד ביחידת הנעה היברידית-נטענת עוצמתית וחסכונית. למנוע הטורבו-דיזל 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים מצטרף מנוע חשמלי, ההספק המשולב של שניהם מציע 320 כוחות סוס והמומנט המשולב עומד על 700 ניוטון/מטר! רכב הפנאי ההיברידי-נטען מאיץ מ-0-100 תוך 6.9 שניות ועד למהירות מרבית של 210 קמ”ש ומאפשר גם טווח נסיעה חשמלי-טהור של עד 85 קילומטרים.


מרצדס GLE 350de 4MATIC Coupé מצויד בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחומי ההנעה, הקישוריות והנוחות. לצד אלו, הוא מצוייד גם בטכנולוגיה פורצת דרך בתחום הבטיחות עם ארסנל רחב של מערכות אקטיביות ובהן מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור אקטיבי של שטחים מתים, מערכת התראה והכנת הרכב לתאונה מאחור, מערכת PRE-SAFE להכנת הרכב למצב של תאונה ומערכות נוספות שמקנות לו רמת בטיחות גבוהה במיוחד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!